Բոլոր հրաշալի սխալները

«Բոլոր հրաշալի սխալները»

Հարցեր և առաջադրանքներ

  1. Քո կարծիքով ինչո՞ւ էին Յուլիսիս Մաքոլին և Լայոնել Քեբոտը աշխարհի լավագույն ընկերները:
  2. Ի՞նչ է սխալը: Ինչպիսի՞ սխալներ են լինում:
  3. Ի՞նչ էր պատրաստվում անել Լայոնել Քեբոտը, որպեսզի իրեն խաղից վռնդող ու նեղացնող տղաները զղջան:
  4. Փորձի՛ր բացատրել այս հատվածը:

Լայոնելը խմելիս այնպիսի ձայն էր հանումինչպես բոլոր երեխաներըերբ նրանց համար ջուրը դեռևս աշխարհի ամենալավ խմիչքն է։

  • Ի՞նչ սխալ ես թույլ տվել, որի համար զղջացել ես:
  • Մի անգամ ես կոտրել եմ իմ մայրիկիս նոր գնած ծաղկամանը և խնդրել եմ քույրիկիս, որ ասի ինքն է կոտրել այդ ծաղկամանը։ Մայրիկս կռահել էր որ ես եմ կոտրել, բայց ձայն չէր հանել այնքան ժամանակ մինչև ես զղջացի իմ արածի համար և ներողություն խնդրեցի մայրիկիցս։
 

About Կատրինա Մարտիրոսյան

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով