Խոսող ձուկը

«Խոսող ձուկը»

 

Հարցեր և առաջադրանքներ

  1. Անծանոթ բառերը դո՛ւրս գրիր և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր։
  2. Թվարկի՛ր հեքիաթի հերոսներին և յուրաքանչյուրին մեկ բառով բնութագրի՛ր:
  3. Ի՞նչ է ասում ձուկը շալակատարին: Նշի՛ր այդ հատվածը:
  4. Ինչպիսի՞ն էր ձուկը:
  5. Իսկ շալակատարը ինչպիսի՞ մարդ էր:
  6. Նշի՛ր վերջալույսը նկարագրող հատվածը, paint նկարչական ծրագրով նկարի՛ր այն և տեղադրի՛ր բլոգումդ:   Մարդ ու կին վերջալույսի տակ տխուր նստում են դռանը ու միտք են անում, թե ի՞նչ պատասխան տան հրեշին, կամ ո՞վ գիտի՝ ինչ կհարցնի նա․ ո՞վ կիմանա հրեշի միտքը։                                                             
  7. Հեքիաթը ձկան անունից համառոտ պատմի՛ր:                                                                                           Մի արևոտ օր ես խաղում էի ընկերներիս հետ երբ միամիտ ընկա ձկնորսի ուռկանը։ Երբ նա ինձ դուրս հանեց ես խեղդվում էի։ Բարի շալակատարը ինձ բաց թողեց, իր լավության համար ես որոշեցի որ պետք է գամ ու փրկեմ նրան հրեշի ձեռքից։
  8. Նամակ գրի՛ր ձկանը:
Սիրելի ձուկ ապրես, որ շալակատարին և կնոջը փրկեցիր հրեշից։ Դու շատ խելացի ես։ Ես քո համար անհանգստանում էի, որ շալակատարը կարող էր քեզ բաց չթողնել։ Շալակատարը շատ բարի մարդ էր և քեզ բաց թողեց։ Դու շատ ապրես խոսող ձկնիկ ջան։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով